De Add-E

De Add-E en de populariteit van ..

De Add-E

E-bikes groeit snel in populariteit. Bijna elke grote fabrikant heeft tenminste één te koop, maar tegelijkertijd proberen andere spelers elektromotoren te produceren die makkelijk te monteren zijn op de fiets die dezelfde hulpvermogen bieden, voordelig zijn of en mogelijk makkelijker te monteren zijn. Zo hebben wij de electromotor De Add-E gevonden. De Add-E motor werd uitgevonden door Fabian Gutbrod, van Villach in Oostenrijk. Gutbrod besloten om een elektromotor kit te produceren, zodat klanten konden blijven rijden op hun oude favoriet fiets, plus bespaart ruimte en geld versus kopen van een ander volledige fiets.

De Add-E is een bolt-on elektromotor kit die een wrijvingsrol heeft dat het achterwiel helpen drijft. Het hele pakket weegt slechts 4,4 Kg creëert nul wrijving als hij niet helpen en de motor en de batterij kan worden geschakeld tussen meerdere fietsen door het bestellen van een extra bevestiging.

De Add-E motor drijft alleen het achterwiel tijdens het trappen, en schakelt automatisch uit wanneer u stopt. Dit komt door de pedaal assistent-sensor van de motor, draait u de pedalen weer rond begint de motor binnen een halve seconde weer met aandrijven, en wanneer je de motor stoppen valt hij automatisch van de band en veroorzaakt het geen wrijving zodat u niet zwaar hoeft te trappen.

De motor kan ook worden verwijderd uit de houder in enkele seconden, hetzij om het extra gewicht te besparen of om heen en weer te monteren tussen verschillende fietsen. De meeste klanten moeten in staat zijn om de kit te installeren in 30-60 minuten, en De Add-E zal de capaciteit van de motor aanpassen aan de maximum snelheden volgens de voorschriften van het land van de koper.

De Add-E

De Add-E zal werken voor veel verschillende fietsen, maar is het meest ideaal voor toerfietsen en racefietsen. De kit wordt geleverd met twee verschillende montagebeugels om tegemoet verschillende frames- One past rond een 68mm BB shell (maar bevat ook een adapter voor 73mm BB’s) en de ander past in een single-bout kickstand beugel. Voor iedereen die niet zeker bent van de compatibiliteit met hun fiets, gewoon contact opnemen met de Add-E team en zij zullen u adviseren of het zal werken …

De fiets moet ook een bidonhouder hebben om de accu te monteren, de accuword geleverd in de vorm van een bidon. De banden kunnen het beste van breed profiel voorzien zijn omdat de krachtoverbrenging op zijn best is. maar smallere banden zijn natuurlijk geen probleem.

De coating op de wrijvingsrol van de motor is getest en betrouwbaar zal helpen uw band te rijden in regen, natte omstandigheden. De gehele unit is waterdicht, en de promo video is voorzien van een paar trap hiaten en zakt naar bewijzen dat de unit is robuust en stevig aangesloten.

De Add-e

Indrukwekkend, het hele kit inclusief de batterij weegt slechts 4,4 Kg. De accu zelf is 2,2 Kg de motor weegt 800g en het bevestigingsmateriaal voegt een andere 200g. Dit is veel lichter dan de aandrijfsystemen die worden gebouwd op e-bikes, en kan gemakkelijk op uw oude weg fiets gemonteerd worden.

De Add-e

De Add-E motoruitgang

De Add-E motoruitgang is tussen de 250 en 600 watt vermogen, met verschillende ondersteuningsniveaus die de rijder kiest door het verdraaien van de bovenkant van de accu. De motor kan helpen bij snelheden tot 45 Km per uur.( Dit is volgens ons wel een schatting aangezien de persoon dat er op zit, factoren van de terrein omstandigheden enz), het bereik van de motor is ongeveer 50 Km per lading.

Het eerste product zendingen werd verwacht om uit te gaan in augustus 2015.

Meer informatie op: Add-E

3 gedachten over “De Add-E

Geef een reactie

%d bloggers liken dit: